همایش روز رسانههای اجتماعی با ریاست دکتر یونس شکرخواه برگزار میشود و پروفسور یحیی کمالی پور، دکتر حسن نمکدوست تهرانی، دکتر محمد سلطانیفر، دکتر ناصر فکوهی، دکتر سید وحید عقیلی و دکتر بهزاد دوران اعضای شورای سیاستگذاری آن هستند.
به گزارش دبیرخانه این همایش، ۱۸۰ مقاله برای همایش ارسال شده و سپس از بین ۴۰ اثر برگزیده ، شش مقاله برای ارائه در این همایش در نظر گرفته شده است:
این مقالات در سه پنل تخصصی با موضوعات "رسانههای اجتماعی: تحلیل شبکه"، "رسانههای اجتماعی: بازاریابی" و "رسانههای اجتماعی: کاربران" ارایه میشوند.
عناوین مقالات به شرح زیر است:
* بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر "رهبران شبکهای" در شبکه اجتماعی آنلاین فیسبوک/ میلاد میر محمدصادقی
* ارتباطات انسانی درشبکههای اجتماعی مجازی - مطالعه موردی: ارتباطات انسانی در بین کاربران ایرانی شبکه اجتماعی گوگل پلاس/ محمدنصرتی
* ارائه مدلی در جهت شناسایی عوامل موثر بر اجرای CRM در رسانههای اجتماعی (SCRM) / امیرحاتمی - علیرضاسراجی
* بررسی نقش رسانههای جدید در بازاریابی توریسم / مرضیه ابراهیمی - احمدرضا شیخی
* شبکهنگاری کاربران ایرانی شبکههای اجتماعی اینترنتی/ دکترعبدالله گیویان، سیاوش صلواتیان، ابراهیم اسکندری پور
* شبکههای اجتماعی مجازی و مدل پردازش ابری؛ تغییر در زمین بازی فناوری اطلاعات وارتباطات / احسان پوری - جعفرشایان